Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Lipiec w zdjęciach + TAG: 50 faktów o mnie

Czy Wam też lipiec zleciał tak szybko? Nie zdążyłam się obejrzeć i już mamy sierpień, połowa wakacji za nami... Niby nic takiego nie robię, zabiegana nie jestem a na nic nie mam czasu. No ale nie będę się tu wyżalać :D Czas na krótkie podsumowanie lipca w zdjęciach.
1. Tak mi psina pokazuje, żebym spadała z tym aparatem :D
2. Gofry z bitą śmietaną i dżemem truskawkowym+kawa mrożona na lepszy początek dnia
3.  Makaron z pesto i parmezanem-mniam
4. A takie niebo piękne miałam któregoś dnia...
5. 50 stopni na słońcu w pewne lipcowe południe 
6. Koktajl z czerwonych porzeczek <3
7. Najlepsze lody na świecie
8. Sprite z arbuzem, niestety nie podbił mojego serca
9. Kawa mrożona z lodami idealna na upały 
10. Gofry z borówkami-niczego więcej do szczęścia mi nie potrzeba :)
11. Jeszcze więcej borówek...
12. Z nudą trzeba sobie jakoś radzić :D

Myślałam, że trochę więcej tych zdjęć porobiłam a tu takie zdziwko... No cóż w sierpniu postaram się bardziej :)
A teraz czas na drugą część posta, a mianowicie...chcecie mnie poznać lepiej? Zapraszam na 50 przypadkowych faktów o mnie. 
Ostatnio pełno tego tagu na Waszych blogach. Parę dni temu zastanawiałam się nawet, że skoro Wy tak chętnie go robicie to czemu ja bym go miała nie zrobić? Ale stwierdziłam, że może on poczekać. A tu proszę, niespodzianka. Zostałam do niego nominowana przez Bloodydragon. Dziękuję Ci kochana :)
Mam nadzieję, że uda mi się naskrobać coś sensownego i nie zaśniecie w połowie. Więc przygotujcie sobie dobrą kawę i zapraszam do czytania :)

1.Mam na imię Justyna
2. Jestem strasznym nerwusem, bardzo łatwo mnie czymś zdenerwować.
3. Nie lubię swojego wzrostu...Mam 168 cm, a chciałabym być niższa chociaż o te 3-4 cm (ewentualnie 8 :D)
4. Cierpię na arachnofobię. Panikuję nawet na widok małego pajączka i mam strasznie wyczulony wzrok na te małe potwory-potrafię je zobaczyć nawet po ciemku, kiedy ktoś normalny nawet jeśli by chciał to by go nie zobaczył.
5. Jestem zakupoholiczką. Wyznaję zasadę "jeśli jesteś w centrum handlowym, nie wolno Ci wyjść z pustymi rękami".
6. Uwielbiam się opalać. Na słońcu mogę leżeć cały dzień.
7. Lubię sobie dobrze zjeść mimo, że tego po mnie nie widać.
8. Ważę 52 kg i mój rozmiar spodni to 34.
9. Mimo dosyć niskiej wagi (jak na mój wzrost) jestem dumną posiadaczką miseczki C. Kiedyś ktoś mnie nawet zapytał czy mam implanty :o Ludzie proszę Was...
10. Mam niemieckie korzenie.
11. Mimo, że na co dzień trudno mnie złamać i sprawić, żebym płakała to na krzywdę zwierząt jestem strasznie wrażliwa i zaraz ryczę.
12. Jestem straszną bałaganiarą. Posprzątać porządnie potrafię, ale nie umiem utrzymać porządku zbyt długo.
13. Uwielbiam kawę, szczególnie mrożoną. Gdybym mogła wypijałabym ją litrami.
14. Jak jestem u kogoś w gościach i zostaję sama lub idę do łazienki zawsze patrzę co ciekawego ma w szafkach :D
15. Często się o coś potykam lub wpadam na futrynę.
16. Nienawidzę przedmiotów humanistycznych, szczególnie historii. Strasznie mnie one nudzą.
17. Jestem jedynaczką.
18. Nie lubię, kiedy ktoś mówi mi co i jak mam zrobić.
19. Mam całą masę butów, w których nie chodzę (ba, ja połowy z nich nawet ani razu nie założyłam) ale mam hopla na punkcie ich kupowania i jeśli jakieś mi się spodobają to kupię je, nawet jeśli wiem, że ich nie założę.
20. Nie rozumiem ludzi, którzy nie lubią chodzić na zakupy.
21. Nie umiem iść i pić jednocześnie. Zawsze muszę się zatrzymać.
22. Jestem zodiakalnym koziorożcem.
23. Często mówię sama do siebie (nie martwcie się, to nie choroba sieroca). Po prostu jak mam potrzebę się wygadać, a obok nikogo takiego nie ma to sobie gadam sama ze sobą. Często jednak ratuje mnie pies lub inne stworzenie mieszkające w moim domu :)
24. Boję się ciemności.
25. Nie wiem jakiego koloru mam oczy, w każdym świetle wyglądają inaczej. Zawsze jednak chciałam mieć niebieskie lub brązowe.
26. Jestem strasznie zakręcona, wszystko robię na ostatnią chwilę.
27. Nie umiem wysiedzieć w miejscu. Jeśli za długo gdzieś siedzę to dopada mnie nerwica i czasem aż mam ochotę coś rozwalić :D
28. Mam całą szufladę lakierów, ale nadal twierdzę, że nie mam czym pomalować paznokci.
29. Uwielbiam oglądać filmy, za to nienawidzę czytać książek.
30. Mam czasem problem z odróżnieniem prawej strony od lewej.
31. Wierzę w horoskopy. Czytam je nałogowo.
32. Mam w sumie 8 kolczyków. Siedem w uszach i jeden w pępku. Marzą mi się jeszcze dwa: w języku i między piersiami.
33. Chciałabym zrobić sobie tatuaż na nadgarstku lub na karku.
34. Lubię sobie czasami posłuchać discopolo.
35. Zmywanie naczyń mnie odpręża.
36. Panicznie boję się pobierania krwi. Na jej widok potrafię zemdleć.
37. Lubię dostawać kwiaty, szczególnie róże.
38. Boję się starości.
39. Często miewam dziwne sny (np. o latających krowach).
40. Zawsze chciałam być modelką.
41. Nienawidzę zapachu świeżo skoszonej trawy.
42. Kiedyś chodziłam na zajęcia z tańca towarzyskiego.
43. W szafie nie potrafię nic znaleźć jeśli mam porządek. Zdecydowanie lepiej mi to wychodzi, kiedy panuje tam bałagan :)
44. Jestem samochodziarą. Mogę nawet powiedzieć, że na samochodach znam się lepiej niż niejeden facet.
45. Jak się za długo śmieję łapie mnie kichanie lub czkawka (na szczęście nie zdarzyło się jeszcze, żeby złapało mnie jedno i drugie na raz :D)
46. Nie lubię spóźnialskich, chociaż samej często zdarza mi się spóźniać (ale wtedy nie widzę w tym nic złego).
47. Czasem potrafię być wkurzona na kogoś cały dzień, mimo że dawno zapomniałam o co tak naprawdę się wkurzam.
48. Chciałabym nauczyć się grać na gitarze.
49. Uwielbiam czekoladę w każdej ilości.
50. Nie umiem tańczyć w płaskich butach. Lepiej wychodzi mi to w szpilkach lub po prostu na boso.


Gratuluję wszystkim, którzy wytrwali do końca. Znalazłyście jakieś wspólne punkty? :)
Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy :)

53 komentarze:

  1. Ja też chciałam się nauczyć grać na gitarze, nawet ją kupiłam i coś tam umiem, ale to nie to :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ile pyszności na tych zdjęciach :o

    OdpowiedzUsuń
  3. również koziorożec! :)
    23,38 mam dokładnie to samo!
    dziękuję kochana, że odpowiedziałaś na tag, mam nadzieję, że dobrze bawiłaś się pisząc go! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że 23 mamy wspólny, bo już myślałam, że coś ze mną nie tak :D Nie wiem czemu ale każdy reaguje na to słowami "może powinnaś wybrać się do lekarza?"
      A pisząc go bawiłam się świetnie, nawet nie myślałam, że tak łatwo mi to pójdzie :)

      Usuń
  4. Hehhe o naczyniach dobre :D ja wprost nienawidzę zmywać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rozmiar spodni 34 i miseczka C? Boże jak ja bym chciala miec taka figure... tylko pozazdroscic ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ale miałas pyszny tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei uwielbiam zapach skoszonej trawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 168cm to normalny wzrost więc nie wiem dlaczego dla ciebie to za dużo?

    OdpowiedzUsuń
  9. wspólne: 1,6,7,9,14,21,26,30,35,,37,38,39,41, :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. 30 i 38 jak najbardziej wspólne :D
    Arbuz ze Spritem a tego nie widziałam, mimo że Ci nie smakował to z ciekawości chyba spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moje gusta nie trafił, ale spróbować zawsze można :D

      Usuń
  11. widywałam 10, 15, 20 faktów o mnie ale 50;) odważna jesteś:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym jeszcze trochę nad tym posiedziała to myślę, że i do 100 bym spokojnie dobiła :D

      Usuń
  12. fajne zdjęcia bardzo pyszne

    OdpowiedzUsuń
  13. hahah również muszę się zatrzymać, aby się napić! piąteczka! xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fotki;) I fajnie dowiedzieć się o tobie tylu rzeczy;D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwazam ze ten wzrost cos nie tak z nim bo 168 to normalny wzrost ,ja mam 170 i wcale nie jestem wysoka normalna bym powiedziala a 4 cm mniej to juz za niska bym sie uwazala taki kurdupel ..i zawsze chcialas byc modelka ??hmmmm z jeszcze nizszym wzrostem hellllloooo?
    poza tym zdjecia smaczne i wiele punktow przypisala bym sobie oprocz wzrostu raczej dodala bym sobie do moich 170 jeszcze 4 :)x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jedno wyklucza drugie no ale cóż. Jeśli chodzi o wzrost, to chciałabym być niższa tylko ze względu na to, że niższe osoby w szpilkach wyglądają lepiej a ja uwielbiam wysokie buty :D

      Usuń
  16. Po tych faktach to śmiem twierdzić,że masz niezłą figurę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam za nią nie przepadam, nie pogardziłabym krągłościami :D

      Usuń
  17. z horoskopami, krowami to ja coś o tym wiem :D
    nerwus to ja też jestem bałaganiara to w szczególności.. też płaczę na krzywdę zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam 167 i baaaardzo chciałabym być wyższa :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Psinka chyba ma ochotę na te gofry obok .. tak przynajmniej wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na pewno schrupałaby ze smakiem jakbym się tylko odwróciła :D

      Usuń
  20. Mniaaam - borówki! Uwielbiam :D
    Lubię czytać takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam 163 i bardzo chciałabym być wyższa ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Narobiłaś mi strasznej ochoty na kawę mrożoną z lodami...
    Jak mogłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także chciałam nauczyć się gry na gitarze, ale jakoś tak zawsze zabrakło czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. kilka punktów nam się zgadza. Chętnię przyjmę od Ciebie te 5 cm :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mina psa bezcenna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja najlepiej lubię biegać w szpilkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. ja jestem lwem i nie wierzę w horoskopy, jestem straszną niezdarą, ciągle się potykam zahaczam o coś, wylewam, tłukŧ :/

    OdpowiedzUsuń
  28. słodi piesek , mam bzika na punkcie zwierząt;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sprite z arbuzem? A co to za pomysł? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzieś wyszukałam takie cuś i spróbowałam :D

      Usuń
  30. 4,5,6,7,12,14(wstyd się przyznać normalnie :D ),15,18,20,21,23,25(moje też w każdym świetle są inne,ale obstaje przy tym że są zielone i obrażam się jak ktoś mówi że nie ;d),26,31,33,34,35, 36,42xd,43,46,47,48,49 mam to samo xd Normalnie bratnia dusza:* Masakra myślałam że czytam o sobie ;D!! zapraszam do siebie http://variouslylegumelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieźle :D Zaczynam mieć wątpliwości czy rzeczywiście jestem jedynaczką haha :d

      Usuń
  31. Bardzo lubię takie posty :) Sama też przygotowuję 50 faktów o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. OOOo muszę sobie w końcu zrobić pesto :P ja też uwielbiam czytać 50 faktów :D zawsze się dziwię jak wiele swoich dziwactw znajduję u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. łał zazdroszczę takiego biustu :)
    też cierpię na arachnofobię :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaskoczyłaś mnie pozytywnie ;) Gdy wejdę na jakąkolwiek stronę widzę, że dziewczyny piszą, że 166-170 to bardzo mało i są niskie etc. a Ty chciałabyś być niższa, miło mi się to czyta będąc niską osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja uwielbiam zapach trawy świeżo skoszonej, szczególnie spod kosiarki spalinowej :) Mmmm...gofry :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę kolejna jedynaczka :D Może dla tego tak chętnie prowadzimy blogi i nawiązujemy relacje przez internet?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, wiele to dla mnie znaczy. Na pewno zajrzę do Ciebie i się odwdzięczę :)
Jeżeli coś Ci się nie podoba, napisz to kulturalnie. Chamskie komentarze będą usuwane.

Powered By Blogger

Popularne posty

Etykiety

recenzja (24) aktualizacja (16) pielęgnacja (16) TAG (9) zakupy (9) kosmetyki rosyjskie (8) nowości (6) zużycia (6) paznokcie (5) zapuszczanie (5) Calcium Pantothenicum (4) Mariza (3) Ziaja (3) blond włosy (3) farbowanie (3) mobilemix (3) CP (2) Palette SalonColors (2) Yves Rocher (2) choisee (2) codzienna pielęgnacja (2) dieta włosomaniaczki (2) inspiracje (2) kozieradka (2) mocne włosy (2) nawilżanie (2) olej kokosowy (2) plan (2) serum scalające końcówki (2) współpraca (2) włosomaniactwo (2) zdrowe włosy (2) 8w1 (1) BingoSpa (1) Biovax (1) Cerkogel 30 (1) Chantal (1) Dermika (1) Eveline (1) Evidence (1) Farmona (1) GOGO (1) Garnier (1) Green Pharmacy (1) I love my planet (1) Isana (1) Kallos (1) Keratyna w płynie (1) La Roche-Posay (1) Liquid Keratin (1) Nivea (1) Pantene (1) Piloxidil Vital (1) Pokrzepol (1) ProSalon (1) Professional (1) Rossmann (1) SERI (1) SERI Natural Line (1) Sexy Pulp (1) Soraya (1) Syoss (1) TT (1) Tangle Teezer (1) WAX (1) Zincteral (1) aktywne serum na porost włosów (1) aminokwasy (1) amla jasmine (1) amla jaśminowa (1) awokado (1) baby hair (1) balsam (1) bardzo jasny blond (1) beverly hills formula (1) blask (1) colorwear (1) czarna pasta wybielająca (1) dabur (1) domowa pielęgnacja (1) dzień blogera (1) efekty olejowania (1) essence (1) eveline 9w1 (1) garnier Olia 10.1 (1) gorący okład-maska łopianowa (1) idealny kolor (1) intensywne nawilżenie (1) jak nie uszkodzić włosów (1) krem z 5% kwasem migdałowym (1) krótkie włosy (1) laminowanie (1) laura conti (1) lipiec (1) liście zielonej oliwki (1) lovely (1) marion (1) maska Kallos Keratin (1) maska z awokado (1) maska z olejem arganowym (1) maybelline affinitone (1) mierzenie przyrostu (1) miesiąc zmian (1) minusy (1) mocne (1) mycie (1) mydło (1) nawilżający (1) nawilżenie (1) o mnie (1) od początku (1) odżywianie (1) odżywka regenerująca (1) olej do włosów (1) olej rycynowy (1) olejowanie (1) olejowanie na glicerynę (1) olejowanie włosów (1) pharmaceris (1) pharmaceris T (1) pielęgnacja twarzy (1) plusy (1) podsumowanie (1) podsumowanie akcji (1) postanowienia (1) powrót (1) połysk (1) przebarwienia (1) przyrost (1) płukanka lniana (1) rozczesywanie (1) suche (1) swędząca skóra głowy (1) szampon (1) szampon I love my planet (1) szampon lniany (1) total breath black (1) trądzik (1) tydzień olejowania (1) tydzień z olejem (1) układanie (1) ulubieńcy (1) urodziny bloga (1) walka o płaski brzuch (1) wibo (1) wybielająca pasta do zębów (1) wybielanie zębów (1) wyzwanie (1) włosowa historia (1) włosy (1) zapachy świata (1) zdrowe (1) zmiana na lepsze (1) zmiany skórne (1) zmywacz Eveline 3w1 (1) zęby flex (1) łamliwe włosy (1) żel aloesowy (1) żel lniany (1)